قوانین و شرایط خدمات

تمامی مشترکین و مشتریان و خریداران و نمایندگان فروش که از طریق وب سایت  HotsBita.ir و یا مراجعه به محل شرکت هاست بیتا اقدام به خرید و استفاده از سرویس های این شرکت نمایند ملزم به مطالعه دقیق این توافق نامه و پذیرش آن می باشند و باید در تمامی مراحل کاری و استفاده از خدمات هاست بیتا این توافق نامه را اجرا و قوانین آن را رعایت کنند.


۱-شرایط و ضوابط کلی ارائه خدمات:

تمامی مشتریان و استفاده کنندگان از خدمات هاست بیتا اعم از حقیقی و حقوقی موظف به رعایت شرایط و ضوابط مندرج در این صفحه می باشند.
فلسفه وجود چنین توافقنامه ای، حصول اطمینان از این مطلب است که مشتریان ضمن استفاده از سرویسهای هاست بیتا، حقوق سایر استفاده کنندگان را نیز رعایت کرده و شرایطی بوجود نمی آورند که سرویس دهی این شرکت به سایرین با اختلال مواجه شود.

هاست بیتا حق اضافه، حذف و یا اصلاح هر یک از موارد این مقررات را در هر زمان بدون اعلام قبلی را برای خود محفوظ می دارد و این عمل را می تواند از طریق ارسال موارد اصلاحی در سایت اصلی شرکت یا اعلام رسمی شرایط اصلاح شده انجام دهد.

هر گونه اعتراض نسبت به تخلف مشتری از شرایط استفاده می بایست به آدرس ایمیل ما ارسال شود.


۲-شرایط مربوط به سرورهای مجازی و اختصاصی :

قوانین سرور های مجازی و اختصاصی

قوانین سرور های مجازی و اختصاصی

۱.هاست بیتا کلیه اطلاعات، رمز، روت سرور و… را در اختیار مشتری قرار داده و مشتری موظف به تغییر اطلاعات ارسالی می باشد.

۲.هاست بیتا دسترسی کامل به سرور را در اختیار مشتریان قرار می دهد و ‏هیچگونه دخالتی در مدیریت سرور ندارد. لذا مسئولیت نگهداری و امنیت داده ها بر ‏عهده مشتری خواهد بود.‏

۳.پشتیبان گیری از اطلاعات سرورها تماما به عهده مشتری خواهد بود.

۴.مشتری ملزم به رعایت قوانین دیتاسنتر از قبیل قانون کپی رایت، عدم ارسال اسپم ‏و … بوده و درصورت گزارش و یا مشاهده، بشدت برخورد خواهد شد.

۵.مشتری همچنین ملزم به رعایت دیگر قوانین متعارف و همچنین قوانین کشوری همچون عدم استفاده از سرور برای فیشینگ، هک، کرک، تلاش برای نفوذ غیرمجاز و…. بوده و درصورت گزارش و یا مشاهده، بشدت برخورد خواهد شد.

۶. مشتری تنها مجاز به استفاده از منابع حافظه و پردازنده به میزان تعیین شده می باشد. به تشخیص هاست بیتا درصورتی که بیش از حدمجاز استفاده نماید، می بایست سرویس خود را ارتقا  و یا به سرورهای اختصاصی انتقال دهد.

۷.مشتری موظف هست ۲ روز قبل از ‏اتمام سرویس برای تمدید سرور یا اعلام کنسل سرویس خود اقدام ‏نماید. در غیر این صورت هاست بیتا این اختیار را دارد که در پایان ماه سرور و اطلاعات آنرا بصورت کامل حذف نماید.

۸.همچنین باتوجه به هزینه سنگین منابع، سخت افزار و نگهداری از اطلاعات، حتی اگر سرویس دهی را متوقف نکند، بصورت خودکار هزینه ای بابت این مورد به فاکتور ماه بعد اضافه خواهد شد.

۹.نصب و راه اندازی سرور تنها در هنگام تحویل سرویس رایگان میباشد.

۱۰.در صورت بوجود آوردن هر مشکل احتمالی، امکان نصب مجدد سیستم عامل و تحویل مجدد سرور بصورت خام تنها یکبار مقدور بوده و در دفعات بعد (درصورت پذیرفتن این مسئله توسط تیم فنی هاست بیتا) مشمول هزینه های اعلامی خواهد بود.

۱۱.پشتیبانی سرور تنها مشمول مسائل مربوط به سرور همچون بررسی قطعی احتمالی سرور، وضعیت شبکه، سیستم عامل سرور و … بوده و نصب ماژول ها، افزودنی ها، مسائل نرم افزاری و … خارج از پشتیبانی هاست بیتا می باشد.

۱۲.سرور های مجازی شامل گارانتی بازگشت وجه نمیباشند.


۳-شرایط استفاده منابع سخت افزاری سرور برای هاست های اشتراکی :

تمامی کاربرانی که به صورت مستقیم از هاست بیتا سرویس هاست و نمایندگی هاست خریداری میکنند و همچنین تمام کاربرانی که از طریق نمایندگان سرویسی های میزبانی وب را تهیه میکنند می بایست تمام موارد مربوط به میزبانی وب در ذیل را مطالعه نمایند و مطالعه این صفحه مبنی بر پذیرش قوانین کلی هاست بیتا می باشد.

شرایط استفاده از سرویسهای میزبانی وب

شرایط استفاده از سرویسهای میزبانی وب

۱- هاست بیتا متعهد می گردد که در قبال دریافت مبلغ تعیین شده، خدمات میزبانی وب را با شرایط ذکر شده در مشخصات مجموعه ها و همچنین انتخاب کاربر، با توجه به فرمی که کاربر ارسال می کند، به وی ارائه نماید.

۲- تمامی کاربران ملزم به تبعیت از قوانین جمهوری اسلامی ایران درج شده در وبسایت ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ایرانی میباشند.

۳- هر گونه تخطی از مفاد ذکر شده در قوانین جرائم رایانه‌ای منجر به غیر فعال شدن سرویس کاربر خواهد گردید. ارایه سرویس به وب سایت های با محتوی مستهجن، همسریابی، سیاسی و فروش وی پی ان و چتروم ها در حال حاضر مقدور نمی باشد.

۴- پس از پرداخت مبلغ سفارش توسط خریدار، با آماده تحویل شدن سرویس خریداری شده، مراتب از طریق ایمیل مندرج در پروفایل به خریدار اطلاع داده می شود. عدم دسترسی خریدار به آدرس ایمیل مانع تحویل سرویس نمی گردد.

۵- بر روی سرویس های هاست اشتراکی به هیچ وجه مورد مصرف هاست دانلود و اجازه قرار دادن فایل و اطلاعات زیاد و حجیم برای دانلود کاربران داده نخواهد شد و در صورت مشاهده بدون هماهنگی سرویس مشتری مسدود و کلیه اطلاعات حذف خواهد شد.
دلیل قطعی بدون هماهنگی نیز این می باشد که با دانلود و استفاده بیش از حد از منابع سرور توسط شما، بقیه یوزرهای میزبانی شده روی سرور به مشکل برخورد خواهند کرد که می بایست بکاپ خود را با پرداخت جریمه طبق جدول تعرفه های اعلامی داخلی شرکت تحویل بگیرند.

۶- ارسال انبوه ایمیل در یک لحظه به آدرسهای ایمیل سرویس دهنده های میل بزرگ مانند یاهو، جی میل، هات میل، آمریکن آنلاین و… اغلب باعث می گردد که این سرویس دهنده ها رفتار میل سرور میزبان سرویس را غیر عادی و مشکوک به اسپم تلقی کرده و کلا آی پی میل سرور ما را به صورت موقت بلاک کنند و این موضوع باعث می گردد که ایمیلهای ارسالی از سرویس شما و همچنین سایر کاربران با تاخیر توسط این سرویس دهنده ها دریافت و موجبات نارضایتی سایر کاربران فراهم گردد.

به همین دلیل ارسال ایمیل انبوه از سرویس های میزبانی وب ممنوع بوده و درصورت مشاهده سرویس مورد نظر به مدت ۷۲ ساعت مسدود خواهد شد و فعال سازی مجدد آن ملزم به رفع مشکل و عدم تکرار ارسال انبوه می باشد.

۷- قراردادن هرگونه اسکریپت که موجب خطر امنیتی بالقوه برای سرورها شود و یا موجب اختلال در عملکرد شبکه یا سرورها گردد بدون اخطار قبلی حذف و ممکن است وب سایت متخلف برای همیشه قطع گردد.

۸- در هاست بیتا هیچ سرویسی برای میزبانی چت روم ها ارائه نمی شود و کاربران نیز تحت هیچ شرایطی مجاز به راه اندازی چت روم برروی سرویس ها نمی باشند.

۹- مختل کردن امنیت سیستم یا شبکه ممنوع است و در صورت بروز چنین مسائلی هاست بیتا حق پیگرد قانونی و شکایت از متخلف به مراجع قانونی را محفوظ می دارد.
نمونه هایی از اختلال در امنیت سیستم یا شبکه شامل موارد ذیل می شود:
دسترسی یا استفاده غیر مجاز از داده ها، سیستم یا شبکه، از جمله هر گونه تلاش برای جستجو، اسکن یا آزمایش آسیب پذیری یک سیستم یا شبکه، مداخله در خدمات ارائه شده به هر کاربر، میزبان یا شبکه، شامل: تلاش برای دسترسی به اطلاعات نامه های الکترونیکی، تلاش عامدانه برای پر کردن فضای یک سیستم، تلاش برای تغییر و یا حذف اطلاعات وب سایتها بدون مجوز از مالکان آنها و …

۱۰- استفاده از سرویسها یا تجهیزات هاست بیتا برای ایجاد یا ارسال ویروسها، کرمها یا تروجان های اینترنتی ممنوع است. در ضمن هر گونه تلاش برای ایجاد حملات DOS و Email Bombing و Flood و Fishing کردن ممنوع است.

۱۱- استفاده از سرویس های هاست بیتا برای نگهداری، ارسال، نمایش، انتقال، تبلیغ یا هر عمل مشابه بر روی داده های مرتبط با مسائل جنسی به هر شکل ممنوع است.

۱۲- دامین رایگان فقط برای برخی سرویس های یک ساله و تنها در هنگام ثبت نام قابل ارایه میباشد و کاربران ملزم به پرداخت هزینه دامین های دیگر مبیاشند حتی اگر از امکان دامین رایگان استفاده نکرده باشند.

۱۳- کاربران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرویس تهیه شده می باشند همچنین می بایست به حقوق سایر کاربران هاست بیتا احترام بگذارند. هاست بیتا حق تعلیق یا قطع دائم سرویس کاربرانی که به صورت خواسته یا ناخواسته موجب اختلال در سرویس سایر کاربران می گردد را برای خود محفوظ می دارد. و کاربر حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت.

۱۴- به طور کلی محیط اینترنت به همان میزان سایر محیط های ارتباطی مانند پست، دورنگار و تلفن برای انتقال اطلاعات محرمانه امنیت دارد. و همیشه در کلیه این محیط ها ممکن است اطلاعات استراق سمع شوند! با توجه به این مهم، هاست بیتا تمام تلاش خود را برای ایجاد محیطی امن برای نگهداری و تبادل اطلاعات به صورت محرمانه می نماید، با این حال از جانب احتیاط، از کاربران خود می خواهد که همیشه ارتباطات آنلاین اینترنتی خود را نا امن فرض نمایند. بنابر این هاست بیتا هیچ گونه مسئولیتی در رابطه با امنیت تبادل اطلاعات از شبکه و سرورهای خود نمی پذیرد.

۱۵- کلیه کابران می بایست در نظر داشته باشند ، هزینه ای که برای دامنه ثبتی خود در موقع خرید هاست پرداخت می نمایند غیر قابل بازگشت بوده و دامنه نیز تا یکسال میلادی (طبق سال شمسی ) فعال خواهد ماند و غیر قابل حذف می باشد.

۱۶- شرکت مسئولیتی نسبت به ضعف ایمنی ناشی ازنرم افزارها، application ها و یا برنامه های مورد استفاده خریدار ندارد.

۱۷- در رابطه با بحث بکاپ گیری می بایست تمامی مشترکین هاست بیتا به موارد ذیل توجه داشته باشند .

الف) هاست بیتا از کلیه داده های روی سرورها شامل فایلها، ایمیلها و پایگاه های داده (به غیر از هاست های دانلود) به صورت هفتگی بکاپ می گیرد. ولی هیچگونه مسئولیتی در مورد صحت و بروز بودن آنها ندارد. مخصوصا که به طور کلی همیشه اگر اطلاعات برای مشتری از اهمیت بسیار بالایی برخورد دار باشد، شخص مشتری مسئولیت بکاپ اطلاعات را بعهده میگیرد و همه کاربران می بایست پشتیبانی کلیه اطلاعات مورد نیاز خود را در جایی غیر از تجهیزات و سرورهای هاست بیتا نگهداری نمایند. در صورت بروز هر مشکل و عدم توانایی بازگرداندن اطلاعات از آرشیو بکاپ هیچگونه اعتراضی مسموع نخواهد بود.

ب) بنابراین خدمات بکاپ گیری هفتگی فقط جهت سرویس دهی بهتر ارائه می گردد اما هاست بیتا هیچگونه مسئولیتی در قبال صحیح بودن بکاپ ها و فرآیند بکاپ گیری و همچنین نگهداری از بکاپ مشتریان ندارد. و تمامی کاربران هاست بیتا با خرید هرکدام از سرویس های میزبانی وب متعهد می شوند که مسئولیت بکاپ گیری از اطلاعات وب سایت هایشان بر عهده خودشان است.

ج) همچنین هاست بیتا هیچگونه مسئولیتی در قبال از دست رفتن اطلاعات کاربران ندارد و در این مواقع هیچگونه خسارتی به مشتریان ارائه نمی شود، همانطور که گفته شد بکاپ گیری از اطلاعات وظیفه اصلی مشترکین است، همچنین در سرویس های هاست اشتراکی از اطلاعات وب سایت هایی که بیش از ۵ گیگابایت اطلاعات و ۱ گیگابایت حجم sql داشته باشند بکاپ گیری هفتگی انجام نمی دهد و مشتریان این سرویس ها موظف هستند خودشان از داده های وب سایت خود بکاپ گیری نمایند، بنابراین در سرویس های اشتراکی میزبانی وب بکاپ گیری هفتگی از اکانت هایی انجام می شود که کمتر از ۵ گیگابایت حجم داشته باشند و از اکانت یوزر هایی که بیش از ۵ گیگابایت حجم داشته باشند در سرویس های اشتراکی به هیچ عنوان بکاپ گرفته نمی شود.

د) در شرایط انقضاء و شرایط خاص شرکت مسئولیت ندارد بکاپ مشترک را به صورت رایگان در اختیار وی قرار دهد.

و) در صورتی که سرویس کاربر بلافاصله بعد از سر رسید به حالت تعلیق درآمد، هاست بیتا مسئولیتی در قبال تحویل رایگان بکاپ نداشته و کاربر ملزم به پرداخت هزینه فاکتور می باشد و سپس می تواند بکاپ گیری نموده و یا از هاست بیتا درخواست تحویل بکاپ ارسال کند.

ی) انتقال اطلاعات از سایر شرکت ها به هاست بیتا تنها با ارائه لینک دانلود مستقیم بکاپ قابل انجام می باشد و کاربر می بایست لینک دانلود بکاپ اطلاعات خود را برای انتقال در اختیار پشتیبانی هاست بیتا قرار دهد.

ه) صحت انتقال بکاپ ها از سایر شرکت ها به هاست بیتا می بایست ظرف ۱۲ ساعت پس از ریستور توسط مشتری بررسی گردد و درصورت وجود مغایرت به اطلاع پشتیبانی رسانده شود . و در صورت وجود مغایرت می بایست مجددا بکاپ توسط مشتری برای انتقال ارائه شود. ( هرگونه اعتراضی پس از گذشت ۱۲ ساعت از ریستور بکاپ در رابطه با مغایرت بکاپ ریستور شده و یا نقص در اطلاعات ریستور شده در هیچ شرایطی مورد پذیرش هاست بیتا نمی باشد )

۱۸- هاست بیتا در صورت تجاوز منابع سرویس کاربر از حدود تعیین شده، حق قطع سرویس بدون اخطار قبلی تا تعیین وضعیت را خواهد داشت و مراتب را به اطلاع خریدار خواهد رساند. و به هر وب سایت که بیش از حد متعارف از منابع سرور ( مانند CPU، Ram یا شبکه و یا سایر موارد مرتبط و مشابه ) استفاده کند گزینه های “ارتقا یا پرداخت هزینه اضافه” (بسته به موارد ومیزان مصرف بیش از حد)، “کاهش مصرف تا رسیدن به سطح متعارف” و “تهیه یکی از سرویسهای اختصاصی” پیشنهاد می شود. هاست بیتا تنها تعیین کننده حدود متعارف استفاده از منابع سرور خواهد بود. همچنین هر وب سایت یا سرویسی که بدین شکل موجب اختلال در کارایی و سرعت سرور یا شبکه شود بدون اخطار قبلی قطع خواهد شد.

بنابراین برنامه هایی نظیر vbseo , rapidleech, sharetornix, dolphine, phpfox و برنامه های مشابه که نیاز به منابع سرور بالایی دارند اجازه نصب شدن بر روی اکانت های اشتراکی نداشته و در صورت مشاهده غیر فعال خواهند شد.

میزان منابع مصرف مجاز به شرح ذیل می باشد که ملاک تشخیص، نرم افزارهای کنترلی و واحد فنی هاست بیتا خواهد بود :
در صورتیکه خریدار در استفاده از برخی منابع که قابل اندازه گیری نیستند از حد استاندارد سرویس تجاوز نماید به تشخیص بخش فنی ، شرکت حق قطع سرویس تا تعیین تکلیف جدید را دارد.

حداکثر CPU در میزبانی اشتراکی ۱۰% در بازه زمانی ۱ دقیقه

حداکثر Ram در میزبانی اشتراکی ۱۰۲۴ مگابایت در ۲۴ ساعت

حد اکثر Disk Space بر اساس مشخصات سرویس خریداری شده

حداکثر Bandwidth لحظه ای در میزبانی اشتراکی ۲ مگابایت در ثانیه


۴-ارسال هرزنامه (Spam):

تمامی کاربران ملزم می باشند ریز به ریز سیاست برخورد با ارسال اسپم و هرزنامه در ذیل را ازطریق این صفحه مطالعه نمایند.
( خریداری و استفاده از سرویس های هاست بیتا به معنای پذیرش کامل قوانین مقابله با اسپم و هرزنامه است. )

 

 


۵-باز پرداخت وجه قرارداد ( تضمین بازگشت وجه ) :

عودت مبالغ پرداختی در صورت نارضایتی مشتری از کیفیت سرویس تنها در ( پنج ) ( ۵ ) روز اول سرویس قابل انجام می باشد و یک هفته بعد از ثبت درخواست عودت وجه انجام خواهد شد.

** عودت وجه  تنها برای سرویس های جدید و نه سرویس های تمدید  می باشد.

** کاربرانی که از سرویس هاست رایگان و نمایندگی هاست رایگان ( تست کیفیت سرویس ها ) استفاده کرده باشند، بعد از تست کیفیت و خرید سرویس اصلی ، سرویس اصلی آنها شامل گارانتی بازگشت وجه نخواهد بود.

** عودت وجه مبالغ زیر ۳۰ هزار تومان فقط به اعتبار پنل کاربری انجام می شود و برای عودت وجه به حساب بانکی می بایست مبلغ پرداختی بالای ۳۰ هزار تومان باشد.

** عودت وجه شامل لایسنس های سیستمی و نرم افزاری نمی باشد.

** ادان دامنه و افزودنی سرویس ها و ip اختصاصی شامل عودت وجه نمی باشند.

** سرویس های مدیریت سرور مجازی – مانیتورینگ – خدمات whmcs دارای عودت وجه نمی باشند.

** هنگام عودت وجه ، کارمز درگاه پرداخت ، هزینه کارت به کارت و هزینه راه اندازی سرویس از مبلغ فوق کسر خواهد شد.

** درصورت عدم رعایت قوانین هاست بیتا و قوانین جمهوری اسلامی ایران و قوانین بین الملل توسط مشتری ، سرویس مطابق قوانین مسدود خواهد شد و در این صورت عودت وجه انجام نمی شود.

** هزینه های پرداختی برای ثبت دامنه و انتقال دامنه و تمدید دامنه به هیچ عنوان عودت داده نمی شود و دامنه نیز قابل حذف نمی باشد.
درصورت  رد ثبت دامنه توسط ریجسترار مبلغ پرداختی تنها به اعتبار پنل کاربری افزوده خواهد شد.
و همچنین خواشمند است در قسمت ذیل قوانین کامل مربوط به دامنه رو مطالعه فرمایید

 

** بازگشت وجه تنها به صورت کارت به کارت و فقط به شماره کارتی که پرداخت از آن انجام گردیده است بازگشت داده خواهد شد.
تحت هیچ شرایطی وجه پرداختی به شماره کارت دیگر و یا حساب دیگر واریز نخواهد شد.
این عمل برای جلوگیری از هرگونه سوء استفاده های احتمالی می باشد و کاربر حق هیچ اعتراضی در این باره ندارد.

توجه :

**عودت وجه به حساب بانکی تنها زمانی انجام خواهد گردید که احراز هویت ( تایید شماره همراه و ارسال اسکن کارت ملی ) انجام شده باشد.

** درصورت انسداد سرویس به دلیل عدم رعایت قوانین استرداد وجه انجام نمی شود.


۶-برنامه های اجرایی:

هر نوع برنامه ای که خطر امنیتی بالقوه ای را ایجاد نماید یا به نظر برسد که بر عملکرد سرور یا سلامت شبکه تأثیر نادرستی دارد بدون اطلاع قبلی بسته خواهد شد یا به صورت خودکار و بدون اطلاع قبلی حذف خواهد گردید و کاربر بنابرپذیرش این قوانین حق اعتراض ندارد .

پس توجه داشتیه باشید هاست بیتا برنامه های اجرایی را که با سایتهایی که توسط این شرکت میزبانی شده اند در ارتباط اند یا هر برنامه ای را که احتمال داده شود با اهداف خرابکارانه مورد استفاده قرار می گیرند، مجاز نمی داند.


۷-استفاده غیر قانونی:

سرورها و خدمات میزبانی وب هاست بیتا فقط می بایست با اهداف قانونی مورد استفاده قرار بگیرند.

ارسال، نگهداری یا توزیع هر نوع اطلاعات، داده ها یا مطالب، که در مغایرت با قوانین جمهوری اسلامی ایران و نیز قوانین بین المللی و قوانین هاست بیتا باشد، یا آنچه که مستقیماً باعث تسهیل تخلف از هر نوع قانون مشخص شود، ممنوع است.

شما به عنوان کاربر هاست بیتا نمی توانید هاست و سرور های خریداری شده از هاست بیتا را برای وب سایت های کلاهبرداری ، فیشینگ ، هک و یا سایت های پورن استفاده نمایید. در صورت مشاهده و دریافت گزارش کاربر متخلف به مراجع قانونی معرفی خواهد گردید.


۸-آپلود و یا ارسال ویروس و سایر فعالیتهای تخریبی:

استفاده از سرویسها یا تجهیزات هاست بیتا برای ایجاد یا ارسال ویروسها ، کرمها یا تروجان های اینترنتی ممنوع است.
در ضمن هر گونه تلاش برای ایجاد حملات DDOS و Email Bombing و Flood کردن ممنوع است و سرویس خاطی به صورت دائمی مسدود و بکاپی بجهت جلوگیری از انتشار ویروس ها و…به کاربر ارائه نخواهد شد.


۹- مسئولیت مشتریان:

مشتریان شرکت مسئول فعالیت خود بر روی اینترنت هستند و از آنها خواسته می شود که حقوق سایر مشتریان شرکت و کاربران فعال در اینترنت را محترم بشمارند.

هاست بیتا این حق را برای خود محفوظ می دارد که خدمات ارائه شده به مشتریانی که از خدمات هاست بیتا به گونه ای استفاده می کنند که تأثیر مخربی بر دیگر مشتریانش دارد را معلق نموده یا فسخ نماید و کاربر حق هیچگونه اعتراضی را نخواهد داشت.


۱۰-اقداماتی که در صورت عدم رعایت شرایط خدمات انجام می شود:

تخلف یک مشتری از رعایت مفاد این توافقنامه، زمینه ساز بسته شدن سرویس وی می شود. هاست بیتا تنها مرجع قضاوت در مورد اینکه چه چیزی مغایر این توافقنامه است، می باشد. هنگامی که هاست بیتا از تخلفی نسبت به این توافقنامه اطلاع پیدا کند، یک بررسی ابتدایی انجام خواهد داد. در طی این بررسی، شرکت به منظور جلوگیری از فعالیتهای غیر مجاز احتمالی امکان دسترسی مشتری را محدود می سازد. بسته به میزان اهمیت تخلف، هاست بیتا بر اساس تشخیص خودش می تواند سرویس میزبانی وب یک مشتری را محدود ساخته، معلق نموده و یا فسخ کند. چنانچه تخلف صورت گرفته یک عمل مجرمانه باشد، هاست بیتا بخش مبارزه با جرایم رایانه ای نیروی انتظامی و سایر مقامات قانونی مرتبط با چنین تخلفاتی را در جریان قرار خواهد داد.

همچنین این حق برای هاست بیتا محفوظ می باشد که درصورت درخواست تمام مراجع قضایی و همچنین پلیس فتا اطلاعات هویتی کاربر خاطی بهمراه بکاپ از اطلاعات موجود در سرویس کاربرخاطی در اختیار این واحد محترم قرار خواهد گرفت.


۱۱-اعمال تغییرات در سرویسها:

هاست بیتا این حق را دارد که هر زمان صلاح بداند، نسبت به تغییر، ارتقاء، حذف و یا نصب امکانات نرم افزاری و سخت افزاری خود اقدام نماید. شرکت می تواند در صورت لزوم این تغییرات را از طریق وب سایت و شبکه های اجتماعی به مشتریان خود اعلام کند.

 


۱۲-حق مالکیت معنوی هاست بیتا:

مشتریان نمی توانند بدون موافقت کتبی هاست بیتا در قالب یک تیکت ، تمام یا بخشی از متونی را که بر روی وب سایت هاست بیتا قرار دارد کپی نموده، تکثیر کرده، چاپ مجدد نموده یا به هر شکل دیگر به کار ببرند و نمی توانید از نشان تجاری، علائم و کلاً هر چیز دیگری که حقوق مالکیت معنوی آن برای شرکت هاست بیتا ثبت شده است، بدون مجوز کتبی هاست بیتا استفاده نمایند.


۱۳-انتقال به غیر:

مشتریان نمی توانند پیش از دریافت مجوز کتبی از هاست بیتا، بخشی یا تمام حقوق یا تعهدات خود نسبت به این توافقنامه را به دیگری واگذار نموده یا وکالت دهند.

درصورت مشاهده استفاده اشخاصی دیگر بدون هماهنگی هاست بیتا  از حساب کاربر و سرویس های خریداری شده حساب کاربری مورد نظر مسدود میگردد . برای انتقال و واگذاری سرویس ها می بایست درخواست کتبی ارسال شود.


۱۴-موارد فورس ماژور:

هاست بیتا هیچگونه مسئولیتی را در قبال عدم رعایت تعهدات خود که به موجب بروز مسائل فورس ماژور پدید آمده اند، از جمله: بلایای طبیعی، جنگ و  شورش، اغتشاشات عمومی، حوادث کلی، زمین لرزه، اعتصاب، آتش سوزی، سیل، انفجار، کمبود نیروی کار، تصادفات، توقیف، محدودیتهای دولتی و تحریم های بین المللی نمی پذیرد.

ضمن اینکه هاست بیتا تحت هیچ شرایطی در برابر خسارات غیرمستقیم و اتفاقی، از قبیل از دست رفتن اطلاعات و…، مسئول نمی باشد و شما به هنگام سفارش این تعهد را میدهید که ادعای در این رابطه نداشته باشید.

اما در چنین شرایطی شرکت تمام توان خود را به کار می گیرد تا تاثیرات هر یک از موارد فورس ماژور را به حداقل کاهش دهد و آنرا سبکتر کند.


۱۵-پرداخت ها:

هاست بیتا تنها روشهای پرداخت زیر را می پذیرد:

پرداخت از طریق درگاه های فعال برروی پرتال کاربران و از طریق فاکتورهای صادر شده
حواله به حسابهای بانکی اعلام شده بر روی وب سایت رسمی، فاکتورها و یا صورتحسابهای شرکت
پرداختهای نقدی که در محل شرکت و یا به پیک شرکت، در ازاء دریافت رسید، پرداخت شده اند


۱۶-تمدید قراردادها و سرویس ها :

جهت جلوگیری از قطع سرویس و خدمات دهی ، مشتریان باید حداقل ۱ روز قبل از تاریخ سررسید نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند. در صورت عدم تمدید به موقع دامنه و سرویس مورد نظر، هاست بیتا هیچگونه مسئولیتی در قبال از دست رفتن اطلاعات هاستینگ و دامنه به عهده نخواهد داشت و ارائه هرگونه بکاپی در زمان مسدودی سرویس امکان پذیر نمی باشد.
و همچین نگهداری و فعال ماندن سرویس پس از تاریخ سررسید، مشمول هزینه بوده که به فاکتور اضافه میگردد.

هاست بیتا همواره پیش از تاریخ سررسید هر یک از سرویس ها و محصولات کاربران از طریق ارسال ایمیل و گاها تماس تلفنی اطلاعیه های لازم را ارسال مینماید و کاربرملزم به توجه نمودن می باشد.
و البته تمام اطلاعیه های ارسالی قابل پیگیری از طریق سایت می باشند و مشکلات سیستمی و … که موجب عدم دریافت اطلاعیه ها توسط مشتری می شود متوجه هاست بیتا نخواهد بود.


۱۷-فلیتر شدن دامنه سایت :

در صورتی که طبق صلاح دید قوانین جرایم رایانه ای ، وب سایت و وب هاست شما توسط کمیته فیلترینگ فیلتر شود ، هاست بیتا ملزم به قطع سرویس دهی به دامنه مورد نظر شما می باشد و کاربران حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهند داشت.

همچنین در این صورت کمیته فیلترینگ به هاست بیتا ایمیلی مبنی بر حذف سرویس از سرور ها را ارسال می نماید که هاست بیتا ملزم به حذف کامل از روی تمامی سرور ها می باشد و هیچ گونه بکاپی به کاربر در این صورت ارائه نخواهد شد.

  • ارائه سرویس به دامنه هایی که قبلا فیلترشده اند و در زمان خرید سرویس از هاست بیتا نیز فیلتر هستند میسر نمی باشد .

۱۸-رفع مسئولیت :

خدمات هاست بیتا به همان شکلی که هستند ارائه می شوند و هیچگونه گارانتی صریح و ضمنی شامل آنها نمی گردد.

ضمنا هیچگونه ضمانتی مانند مطابق نیاز کاربر بودن، بی عیب بودن، عدم قطعی، امنیت و … ارائه نمی شود.

همه ضمانتهای کتبی و شفاهی در مورد سرویسهای هاست بیتا که توسط کارکنان یا نمایندگان و یا سایرین ارائه شوند فاقد اعتبار می باشند.

هاست بیتا هیچگونه خسارتی بابت عملکرد سرویس خود به هر نحو نمی پردازد. همچنین هاست بیتا تحت هیچ شرایطی مسئول حوادث احتمالی (مانند از دست رفتن داده ها روی سرور) نخواهد بود.


۱۹-مسئولیت کاربران :

کاربران مسئول عملکرد خود در رابطه با سرویس تهیه شده می باشند همچنین می بایست به حقوق سایر کاربران هاست بیتا احترام بگذارند.

هاست بیتا حق تعلیق یا قطع دائم سرویس کاربرانی که به صورت خواسته یا ناخواسته موجب اختلال در سرویس سایر کاربران می گردد را برای خود محفوظ می دارد.

ضمنا کاربر متخلف حق هیچ گونه اعتراضی را نخواهد داشت.


۲۰-توهین به دیگر کاربران و یا کارمندان :

هیچ کدام از کاربران و مصرف کنندگان سرویس های میزبانی ، دانلودی ، ایمیل ، سرور مجازی و اختصاصی و نمایندگان هیچگونه حقی مبنی بر توهین به کاربران دیگر و حتی کارمندان شرکت هاست بیتا را نخواهند داشت.


۲۱-فسخ قرارداد:

فسخ قرارداد در هاست بیتا به منزله اتمام سرویس دهی یک سرویس فعال می باشد. به صورتی که اگر کاربر مصرف کننده از سرویس ناراضی بوده باشد و یا به سرویس خود  دیگر  نیازی نداشته باشد می تواند توسط دکمه لغو سرویس ما را مطلع ساخته و سرویس خود را از سرور های هاست بیتاحذف نماید. در این صورت نیز هیچ بکاپی به کاربر ارائه نخواهد شد.

همچنین هاست بیتا می تواند در صورت ایجاد اختلال در سرور توسط یک یوزر سرویس مورد نظر را به حالت تعلیق درآورده و یا سرویس مورد نظر را بدون اطلاع قبلی حذف نماید.

فلذا در صورت فسخ از جانب شرکت، در صورتیکه مشتری خلاف موارد این قوانین عمل نکرده باشد، شرکت مابقی مبلغ قرارداد وی را به مشتری مسترد می کند.


۲۲-قانون حاکم :

هر قرارداد و موافقت‌نامه شامل این سند ، فرم های سفارش و سایر قراردادهای ارائه خدمات هاست بیتا ، مشمول و مبتنی بر پایه قوانین جاری کشور ایران، تفسیر خواهد شد .

مشتری موافق است که هر گونه دعوای قضایی یا حاکمیت بین مشتری و شرکتهاست بیتا در چنین حوزه قضایی انجام خواهد شد و مشتری رضایت به حضور و آمدن به این حوزه قضایی دارد.

اگر هر بخش از قرارداد از طرف دادسرای ذی‌صلاح ، به هر دلیلی غیر قابل‌ اجرا تشخیص داده شود ، همچنان تمام بخش‌های قرارداد و توافقات صورت گرفته باتوجه به پذیرش شرایط سرویس دهی ما، کماکان معتبر و قابل‌ اجرا خواهد بود.

همچنین مشترک مجاز نخواهد بود در مسائلی که در این توافقنامه مطرح شده‌اند شکایتی به مراجع ذیصلاح ارائه دهد. طبق این قوانین حاکم در این صفحه شما هر محصولی را که خرید می نمایید موظف به اجرای کامل این قوانین می باشید.


۲۳-آگاهی پیش از خرید :

با توجه به تخصصی بودن سرویس ها و خدمات هاست بیتا ، تمامی خدمات و محصولات به صورت “همان‌گونه که هست” یا همان “AS IS” ارائه می‌گردند و هیچ‌گونه ضمانت صریح و ضمنی مانند مطابق نیاز کاربر بودن، بی‌عیب بودن، دارای تمامی امکانات بودن،بدون محدودیت بودن، عدم قطعی، امنیت کامل ، توانایی و یا امکان استفاده کاربر از سرویس مربوطه نمی‌شوند. برخی خدمات و محصولات هاست بیتا دارای محدودیت‌ها و یا بعضاً دارای عیب‌هایی می‌باشند که از سمت هاست بیتا نمی باشد و مرتبط به دیتاسنتر مربوطه می باشد که می بایست در این مواقع منتظر پاسخ ما از طرف دیتاسنتر بمانید.

کاربر تعهد می‌نماید پیش از هرگونه سفارش از هر طریق ممکن (شامل وب سایت هاست بیتا، پرسش از تیکت و یا چت آنلاین ، جستجو در موتورهای جستجو و شبکه های اجتماعی ،کسب آگاهی از وب سایت های دیگر و دیگر مشتریان ) از محدودیت‌ها و معایب سرویس مربوطه به طور کامل آگاهی داشته باشد و هیچ‌گونه ادعای عدم آگاهی و یا عدم بر آورده کردن نیاز مشتری و یا عدم توانایی کاربر در استفاده از سرویس مربوطه پس از سفارش قابل پذیرش نمی‌باشد.

با توجه به ماهیت سرویس های اینترنتی دیتاسنتر ها ممکن است دارای معایب و محدودیت‌هایی باشند که هاست بیتا تا حد ممکن این موارد را در سایت خود قید می‌نماید اما با توجه به گسترده بودن این موارد امکان قید کامل آن‌ها در سایت وجود ندارد همچنین این محدودیت‌ها بر اساس شرایط زمان ممکن است تغییر یابند که مشتری با تمامی تغییرات بعدی آن‌ها نیز توافق می‌نماید در نتیجه عدم قید یک و یا چند مورد از این محدودیت‌ها و یا معایب در وب سایت هاست بیتا حقی برای کاربر ایجاد نمی‌نماید و کاربر باید پیش از تهیه سرویس از تمامی ویژگی‌ها و محدودیت‌های آن سرویس و مطابقت آن سرویس با نیاز خود مطمئن گردد و سپس اقدام به تهیه آن نماید.


۲۴-مطالعه این توافق نامه :

مطالعه دقیق و کامل این توافق نامه برای تمامی کاربران هاست بیتا الزامی می باشد .

این توافق نامه در تمامی صفحات وب سایت هاست بیتا قابل دسترسی و مطالعه می باشد و همچنین این توافق نامه به گونه ای تنظیم گردیده است که تمامی کاربران در هنگام سفارش محصولات و یا عضویت در پرتال کاربران هاست بیتا باید این توافق نامه را مطالعه و پذیرش آن را تایید کنند .

بدون پذیرش این توافق نامه امکان ثبت سفارش و خرید و عضویت در هاست بیتا امکان پذیر نمی باشد و تایید آن به معنای قبول تمامی بند های این توافق نامه می باشد.

هیچ گونه ادعایی مبنی بر عدم آگاهی از این توافق نامه قابل پذیرش مراجع ذیصلاح و هاست بیتا نمی باشد .


۲۵ – احراز هویت :

طبق ماده ۶۶۷، تبصره ۲ قوانین رایانه ای ، تمام مشتریان موظف هستند هویت خود را با ارائه مدارک خواسته شده ( اسکن کارت ملی یا گواهینامه یا پاسپورت ) از طریق ارسال تیکت به بخش احراز هویت مشخص نمایند .

تمام کاربران بعد از ثبت نام و خرید سرویس به مدت ۴۸ ساعت فرصت دارند تا مدارک خود را ارسال کنند . در غیر اینصورت در بررسی های دوره ای توسط هاست بیتا، سرویس های خریداری شده مسدود خواهند شد.

و البته لازم بذکر است بر طبق ماده ۳۲ و ۳۳ قانون جرایم رایانه‌ای مصوب ۱۳۸۸/۳/۵ مجلس شورای اسلامی، ارائه دهندگان خدمات دسترسی و میزبانی داخلی موظف به دریافت و نگهداشت اطلاعات کاربران خود شامل اطلاعاتی هویتی این کاربران بوده و این اطمینان را میدهیم که مدارک ارسالی شما به رسم امانت نزد هاست بیتا محفوظ خواهد ماند.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.